Lexus не надраства себе си – това е валидно с пълна сила за новия GS. Казано по-точно, новият модел не е по-голям от предшественика си. Това е хубаво – защото обикновено следващата генерация е ненужно издължена. Въпреки това GS трябва да бъде по-просторен отвътре, дори и багажникът е пораснал на обем. Ново многораменно алуминиево задно окачване осигурява повече място. Lexus обещава преди всичко повече пространство за краката и главите на возещите се на първия ред места. Същевременно по-устойчивата на усукване на каросерия и по-фино реагиращите амортисьори трябва да осигуряват по-спортно поведение на пътя.
То пасва на модифицираната автоматична скоростна кутия с три режима на превключване, която позволява смяна на шестте предавки и от палците на волана. 306-те конски сили на 3,5-литровия V6 се предават към четирите задвижващи колела с електронен контрол. През пролетта на 2012 ще се появят спортните F-варианти, както и хибридна модификация.
Нова предна решетка, дневни LED светлини и „изпъната“ задница – така GS с 306 к.с. влиза в моделната 2012.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!