Citroen показват изненадващ модел през 2014 г.

Общи 04 юли 2013 | Speed-Press.com A- A+ 7600 посещения | без коментари

Френската автомобилна компания Citroen подготвя моделна офанзива на линията DS. През 2013 г. дебютира DS3 Cabrio, представен у нас на автомобилния салон в София. В момента се разработва седан, който най-вероятно ще получи името DS6, а след него ще пристигне и високопроходим модел с кодово име DSX. За момента е ясно, че двата модела ще бъдат представени първо в Китай, където линията DS е отделен бранд. Също така през 2014 г. най-вероятно предстои дебютът на DS2, който е духовен наследник на легендарния 2CV. Педро Регаладо, европейски регионален мениджър в Citroen, коментира по време на посещението си в България - "Следващата година компанията ще покаже изненада, но все още е рано да се говори за нея. През 2014 ще покажем седан в Китай, който е с размерите на С5. Също така интересен проект е концепцията Wild Rubis, който може да се конкурира с Audi Q5 и Q7, но също говорим за китайския пазар". "За да оценя пазарната позиция на Citroen в момента в България, първо трябва да обърнем внимание на икономическата ситуация в Европа и в страната. Също така при вас голямо влияние оказват корпоративните поръчки, които могат да обърнат резултатите много бързо. Като цифри изгубихме пазарен дял в България, но сме уверени, че с допълнителни корпоративни клиенти можем да се върнем на позицията, на която считаме, че трябва да бъдем. А това е между 5 и 5,5% пазарен дял", коментира Регаладо. Представителят на Citroen за нашия пазар коментира и ситуацията в останалите страни: "Известно е, че бе взето решение за затваряне на фабрика във Франция поради спад на продажбите, но в момента се възстановяваме и с всеки месец подобряваме резултатите си. Уверени сме, че в края на годината ще сме близо до 6% пазарен дял. Естествено причината за това ще бъдат новите ни продукти. Наскоро представихме C-Elysse, който няма да присъства на всички пазари, но сред най-важните за марката. Във Франция дебютира новият C4 Picasso с 5 места, а след лятото идва със 7 места. Показахме новия С3 и С3 Picasso. Също така звездата на автошоуто в София DS3 Cabrio, който е масов продукт, но много важен и в крак със стратегията на DS да увеличи имиджа на компанията." Представихте C-Elysee, модел предназначен за развиващите се пазари. Възнамерявате ли да увеличите гамата? "C-Elysee е глобален проект, който освен тук се предлага в Латинска Америка и Китай. Продажбите са много успешни и надминаха очакванията ни. Но не искам да говорим за бюджетни модели, защото не произвеждаме бюджетни автомобили." Китай ли е ключът към преодоляването на икономическата криза в автоиндустрията? "Определено е много важен пазар, но зависи от автомобилния производител, с когото разговаряте. Според прогнозите китайският пазар ще бъде между 30 и 35 млн. коли през 2020 г. Това означава колкото двата най-големи пазара в момента - САЩ и Европа, взети заедно. Очевидно е защо всички компании се фокусират върху него, още повече че ръстът тази година е 18%. Стратегията ни за Китай е ясна, имаме ръст от 25%, което означава, че се развиваме по-бързо от самия пазар. За разлика от Европа обаче там имаме два различни бранда и търговски мрежи - за С линия и DS линия. За момента нямаме намерение да променяме политиката на DS линията в Европа, защото имаме продажби в рамките на 340 000 автомобила."

 
Ключови думи:   audi q5, cabrio, citroen, rubis
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте